Zajmujemy się:
- produkcja własnych baterii trakcyjnych REMbattery
- sprzedażą baterii trakcyjnych – nowych i regenerowanych
- regeneracją baterii trakcyjnych, stacjonarnych, jaki i zasadowych
- sprzedażą prostowników - nowych i używanych
- sprzedażą akumulatorów rozruchowych
- sprzedażą części zamiennych od baterii
- sprzedażą ogniw ( 30 podstawowych typów- od ręki )
- sprzedażą agregatów prądotwórczych , różnych mocy
- serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym baterii i prostowników
- szkoleniami w zakresie prawidłowej eksploatacji baterii i prostowników
- doborem baterii do wózków widłowych
- utrzymaniem we właściwych standardach ładowni wymiany baterii trakcyjnych
- odbiorem i utylizacją baterii i akumulatorów (w załączniku ustawy) - posiadamy zezwolenie na obrót i transport materiałów niebezpiecznych
- sprzedażą wózków widłowych - nowych i używanych wiodących producentów
- sprzedażą podnośników nożycowych i koszowych
Ponadto oferujemy:
- przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne baterii trakcyjnych
- przeglądy , czyszczenie i pomiary prostowników RISO i OPP
- montaż systemów BFS i EUW
- montaż systemu dopełniania wody – demineralizatorów
- wymianę ogniw (podstawowe pojemności dostępne w max 48 godzin)
- po podpisaniu umowy serwisowej tworzymy stok ogniw pod konkretnego klienta
- wymianę i remonty skrzyń bateryjnych
- regenerację baterii
- utylizację baterii wyeksploatowanych zgodnie z ustawą
- doradztwo, szkolenia w zakresie prawidłowej eksploatacji baterii
Przegląd podstawowy – ogólny
- kontrola stanu skrzyni
- kontrola stanu wyprowadzeń, wtyczek, gniazd
- kontrola i sprawdzenie skuteczności systemów dopełniania wody (BFS) i napowietrzania (EUW)
- kontrola poziomu elektrolitu oraz jego gęstości
- kontrola połączeń pomiędzy poszczególnymi ogniwami
- sprawdzenie dokręcenia śrub oraz ich stanu
- pomiar napięć na poszczególnych ogniwach
- skrócony max 20 min pomiar pod obciążeniem
- usuwanie drobnych uszkodzeń
- mycie, czyszczenie i neutralizacja elektrolitu na zewnątrz ogniw, jak i wewnątrz skrzyni preparatem neutralizującym
- sprawdzenie skuteczności ładowania
- wymianę uszkodzonych elementów z ich montażem (bez części)
- odbiór odpadów związanych z serwisem baterii
- prace zakończone protokołem
Przegląd szczegółowy – rozszerzony
- wszystkie czynności jak w przeglądzie podstawowym
- kontrola stanu skrzyni z pomiarem rezystancji, potwierdzony dodatkowym protokołem
- pełna próba pojemności baterii, prądem C5 (5 godzinna) w zależności od stanu baterii
UWAGA!
Bateria trakcyjna przed próbą pojemności musi być naładowana w 100% a po jej zakończeniu nadawać się będzie tylko do ładowania.
Zapraszamy do współpracy i zachęcamy do kontaktu.